Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Guest

Post by Guest »

Volgens mij tast jij leden aan in hun persoonlijke identiteit, Richard van Staden ten Brink....knorrrrrr

Hier valt een motie van wantrouwen over te verwachten!

groeten

Huisje 1
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Post by VSTB »

He knor, hou jij je mond eens ff!
User avatar
Verweij
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe
Posts: 988
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:04
Location: Langebrug 16

Post by Verweij »

VSTB,

BIJ LB is nog hutspot over van 3 oktober echter met wat witte vleugjes aroma misschien iets voor jouw en je nieuwgevonden vrinden ????

Groetjes Van ons allleeeemaaaalllll
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

Voorstel

Post by Felici »

Bob, ik stel voor dat jij een nieuw onderwerp opent 'over rode rakkers, rukkers, proleten en proletariers" en daar dit soort onzin gaat verkondigen. Ik zal me daar zeker in de discussie mengen, vrees niet.

F
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Post by VSTB »

Bij de soepbus natuurlijk, net als mijn makkers Kees de Kraker en Frits de Fietsendief. :D
User avatar
Verweij
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe
Posts: 988
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:04
Location: Langebrug 16

Post by Verweij »

En VSTB waar eet jij vanavond ???

Groet Manolo, Bob, Debets en Anthon

:wink: :wink: :wink: :wink:
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Rooie Noffels

Post by VSTB »

Kappen daarmee, Bob! En Manolo, zit Bob niet op stang te jagen! Dit is allemaal hoogst oninteressant.
User avatar
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Posts: 1748
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:20
Location: In the ghetto

Post by Vastenhoud »

Manolo...

Armzalig zijn zij die denken dat het kapitalisme bevrijding behelst. Verlicht zijn zij die weten (in de wetenschap zijn van het feit) dat er na het kapiatlisme een roemrijke toekomst wacht voor de gehele mensheid. Niet alleen voor de proletari?rs, maar ook voor die ondernemers die zich op het juiste moment de onafwendbaarheid van de revolutie realiseren en zich bij haar aansluiten. Voor de volhardende vijanden van de revolutie wacht slechts vernietiging van de klasse waartoe zij behoren.

Omtrent jouw opmerking aangaande de "wetenschappelijkheid" van de theorie?n van Marx. Politicologie valt zoals iedereen weet te plaatsen in de softe sector van de wetenschap. Marx daarentegen heeft zijn theorie?n gebaseerd op een uitvoerige, diegaande en zeer goed onderbouwde analyse van de menselijke geschiedenis. Een analyse die een invloed heeft gehad op de geschiedenis van de 20e eeuw en de nog te volgen eeuwen erna die niet of nauwelijks te overschatten is.
Daar wil ik nog aan toe voegen dat als wij zijn theorie?n doervoeren op de hedendaagse globale politieke situatie, het nog altijd niet bewezen is dat de heilstaat er nooit zal komen.

Ik hoop dat ik er bij zal zijn en dat je tegen die tijd je aan de kant van de revolutie hebt geschaard.

Manolo. Het ga je goed!

Met vriendelijke groet,

Bob "keep the faith" Vastenhoud
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Post by VSTB »

Inderdaad, waar zijn die Tempeliers en Carpo's... :( Hebben we eindelijk de middelen om misbruikers aan te pakken, zijn de misbruikers er niet meer.

Zo zie je dat om vrede te krijgen, je je dient voor te bereiden op oorlog.
User avatar
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust
Posts: 383
Joined: Mon 06 Oct, 2003 10:46
Location: Leiden
Contact:

Post by Manolo »

He de Vries,

goed om wat van je te horen uit het verre Italie. Bevalt het daar een beetje?

Notulen/beleidsplan kan ik je na volgende week woensdag sturen. Dan zal waarschijnlijk de wissel-alv plaatsvinden.

groeten

Manolo
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Post by VSTB »

Ok, ter beperking van de muisarm heb de link naar de konkelpagina nu zo aangepast dat je direct op het publieke forum terecht komt en dus meteen kunt zien of er nieuwe berichten zijn.

Tevens doet de automatische login het nu. Tips voor als het toch niet blijkt te werken: 1. Zorg dat je browser cookies accepteert, 2. Verwijder alle oude cookies. Daarna inloggen en het vakje automatisch inloggen aankruisen en het werkt geheid.
Downaold
Doctor Faust
Doctor Faust
Posts: 120
Joined: Thu 02 Oct, 2003 16:57
Location: Rome

Post by Downaold »

___ Ziet er goed uit, VSTB, dit forum. Misschien een goede manier voor mij om 's wat meer van me te laten horen. Ik heb hier in Italie inmiddels een min of meer fatsoenlijke internetverbinding gevonden, dus ook dat weerhoudt me niet meer.
___ Een nadeel van de nieuwe konkelpagina is echter dat ik hier niet het adres van de oude konkelpagina heb. Kan je mij dat ivm met het lezen van de laatste konkelpagina's ff geven? Bij voorbaat dank.
___ Een beetje laat, maar beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd allemaal met onze verjaardag. Gefeliciteerd ook Manolo Thommyboy en Jeroen met jullie bestuursverkiezing - toch? Er is namelijk weinig info over te vinden op het internet. Misschien kan iemand me notulen/beleidsplannen sturen. Zou ik erg waarderen.
Guest

Post by Guest »

Beste Proletarier,

Ik wil je feliciteren met je lidmaatschap van de vereniging der proletariers!

Echter het woord proletarier heeft een grotere gevoelswaarde dan 'in loondienst' zijn. Ik ben in loondienst (nl. bij Ahold) maar voel me zeker geen proletarier!

Het woord proletarier staat voor een klasse die zich onderdrukt voelt door de 'kapitalisten', en die zich van dit juk willen bevrijden...Daarover wilde ik slechts het volgende zeggen: armzalig zijn zij die zich willen bevrijden van de kapitalisten! Zij begrijpen niet dat ze niet slechts onderdrukt worden door hun eigen illusies... En daarmee slaaf zijn aan hun eigen wereldbeeld!

Bovendien, politicologen pogen wetenschap te bedrijven. Marxisme is een ideologie die gebaseerd is op fictie!

groeten

Manolo 'de messen zijn geslepen' Dijkstra

ps. tot vanavond bij het eten Bob
User avatar
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Posts: 1748
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:20
Location: In the ghetto

Post by Vastenhoud »

Beste VSTB, nogmaals bedankt voor de tip. Let even op mijn zeer terechte plaatje.
Ten tweede ik sta op automatisch inloggen maar merk nu dat ik net, voordat ik mijn profiel ging aanpassen, niet ingelogd was en mijn reactie op Manolo dus als gast ben genoteerd.
Daar gaat mijn konkelrating. Doe hier alsjeblieft snel iets aan VSTB.

Verder begin ik steeds meer lol te krijgen in ons nieuwe forum.

Het wachten is op de verlichte inmenging van de nodige Tampons en Capers... Sorry ik bedoel natuurlijk tempeliers en carpo's.

Groet,
Bob "Karl Marx met foto" Vastenhoud
De Marxist

de revolutie

Post by De Marxist »

Manolo, toch jammere dat jij als politicoloog het woord proletari?r niet juist weet uit te leggen. Jij weet donders goed dat een proletari?r iemand is die behoort tot de klasse van het proletariaat. De werkende klasse, sterker nog, zij die in loondienst zijn. Diegenen dus die hun arbeid (het enige productiemiddel dat iedereen bezit) moeten verkopen aan de kaptalist en daarmee zijn economische slaaf zijn geworden. Tot aan de dag van de revolutie onderworpen aan de kapitalistische uitbuiting van de bourgeoisie.

Hopende hiermee wat termen te hebben verduidelijkt...
Tot vanavond bij het eten. De boodschappen zijn al gedaan.

Groet,
Bob "ik leg het nog wel een keertje uit" Vastenhoud
Post Reply