Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

User avatar
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust
Posts: 383
Joined: Mon 06 Oct, 2003 10:46
Location: Leiden
Contact:

Post by Manolo »

Zo eindelijk gelukt...
Na drie dagen verkeerde links klikken!

Nu zitten die eikels die ons irriteerden stiekem in een hoekje te gniffelen...

groeten

Manolo
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Post by VSTB »

Bob: aangezien ik bang was dat jij een of ander rood, links, onderschrift zou kiezen heb ik de onderschriften bij jou uitgezet... :badgrin:

Nee, dat is onzin. Ik heb besloten die onderschriften bij iedereen uit te zetten uit overwegingen van ruimtebesparing en vermindering van ergernis. Overigens staat het jou vrij om als foto de communistische vlag te kiezen. \:D/

Felici: dat is mij ook een raadsel. Bij mij logt ie ook niet automatisch in maar hij onthoudt wel naam en wachtwoord, dus ik hoef alleen maar op ok te drukken.

Mvg, Richard
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

Felici

Post by Felici »

Inmiddels ben ik razend enthausiast over deze nieuwe pagina. Vooral de mogelijkheid om meteen bij inloggen te zien of er nieuwe berichten zijn is erg goed. Alleen jammer dat ik op een of andere manier altijd weer moet inloggen, zelfs al vink ik dat ding aan. Weet je hoe dat kan VSTB?

Het feit dat we nu 'classified' en per onderwerp over bijv. de werving kunnen praten is ook erg goed. Ik spoor iedereen dan ook aan om mee te komen discussieren!

Als we idd met een klik op deze pagina terecht kunnen komen zou dat helemaal het einde zijn.

F
User avatar
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Posts: 1748
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:20
Location: In the ghetto

Post by Vastenhoud »

Waar is mijn onderschrift Richard??? :?

groet Bob
User avatar
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Posts: 1748
Joined: Sun 05 Oct, 2003 19:20
Location: In the ghetto

Post by Vastenhoud »

Beste Richard. Ook ik moet zeggen dat de nieuwe konkelpagina nog erg omslachtig is, maar dat is oud nieuws. Laat ik daarom mijn grote dank en waardering uitspreken omtrend jou moeite en inzet die je hebt moeten steken in het mogelijk maken van dit stukjedigitale media. Hulde!

Vanvond zal ik er niet bij zijn om te werven, daar ik met mijn cordial een coop-activiteit heb vanavond. Ik wens jullie uiteraard alle succes van de wereld. Morgen met het eten moet ik nog zien, ik ben zowieso op de club, maar misschien is er ook eten met de oude resco, dan kijk uik even met wie ik ga eten, maar ik zal jullie in ieder geval allemaal uitgebreid komen begroeten. Woensdag met de borrel ben ik ook weer van de partij en maak je daarbij geen zorgen Richard, met das en keurige dubbele Windsor.

Beste leden het ga u goed en let vooral op mijn onderschrift.

Groet,
Bob "ik geloof dat ik als vierdejaars letterenstudent te oud wordt voor dit digitale geweld" Vastemnhoud
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Bierfeut!

Post by VSTB »

1. Een bierfeut ben je, omdat je nog niet zoveel hebt gekonkeld. Naar mate je meer konkelt gaat je status omhoog.

2. Direct op de publieke konkelpagina komen vanaf de AHC Faustsite? Ja, dat kan. http://www.ahcfaust.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3 en je komt erop. Je kunt dit ook als homepage instellen, heb ik ook gedaan. Zodra ik weer FTP-toegang heb (mijn FTP functioneert tijdelijk niet) zal ik twee opties inbouwen op de Faustpagina, een die naar de publieke pagina leidt en een naar de beveiligde pagina leidt.

mvg, Richard
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

Bierfeuten

Post by Felici »

Waarom ben ik een bierfeut?

F
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

Oude mensen

Post by Felici »

Hoewel ik steeds meer vertrouwd begin te raken met deze pagina, en zo steeds enthausiaster word, begrijp ik hoet het voor veel mensen een schok kan zijn en dat zij terugverlangen naar de oude pagina. Stem (echter) nog niet in met hun eisen VSTB!

Wat er volgens mij nog moet veranderen is dat deze pagina het zelfde moet werken als de oude. Wat van de oude vooral zo fijn was, was dat je met een klik vanaf de AHCFaust pagina de konkels kon checken, terwijl je nu meerdere keeren moet klikken. Kan het niet zo zijn dat je vanaf de ahcfaust pagina DIRECT op dit onderwerp terechtkomt (niet ingelogd). Als je daarna wilt inloggen of naar he beschermde deel wilt gaan kan dat alsnog.

Ik denk dat hiermee veel (oude en trage) mensen gebaat zouden zijn. :wink:

Wederom was dit mijn bescheiden mening.

F
Damian

oude konkelpagina

Post by Damian »

Wat is er gebeurd met de oude konkelpagina?

Gr.
Damian
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Verbetering

Post by VSTB »

#-o Wat een vies baardje, Felici.

Weer wat verbeterd, de nieuwe konkels komen nu als eerste, in plaats van als laatste in de lijst. Bovendien wordt, naar mate je meer konkelt, je status verhoogd.

Overigens verschilt deze publieke pagina weinig van de oude konkelpagina: je hoeft hier niet in te loggen, je mag zelf een naam kiezen en er worden geen afzonderlijke onderwerpen aangemaakt. Hier kunnen eikels dus ook nog steeds hun ei op kwijt, met het verschil dat als het al te erg wordt, ik het bericht met een druk op de knop eraf gooi. Bovendien kan de moderator (that's me) het ip-adres van de plaatser zien.

De grote vooruitgang zit 'em in de beveiligde konkelpagina: alle 'gevoelige' clubzaken zoals werving, intifada of lustrum kunnen achter gesloten deuren per onderwerp worden besproken.
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

Avatars

Post by Felici »

Ik heb nu ook een avatar, inclusief baard.

Wat leuk zeg!

Alleen erg ingewikkeld allemaal, ik moet dat nieuwe konkelen nog onder de knie krijgen.

F
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Fotootje

Post by VSTB »

Wie dat leuk vindt mag een fotootje van 80x80 uploaden via 'Profiel' en dan 'avatar uploaden'. :lol:
User avatar
Tijsterman
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust
Posts: 213
Joined: Fri 03 Oct, 2003 11:45
Location: Den Haag

Post by Tijsterman »

En een ander voordeel is dat de statistieken van iedere gebruiker beschikbaar zijn.

Welk percentage van alle berichten is van jou afkomstig!

S.
User avatar
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 14:37
Location: Washington D.C.
Contact:

Trage aanpassing

Post by VSTB »

Felici, je hebt gelijk, deze pagina zal wat aanpassing vergen omdat gestructureerd moet worden gekonkeld.

Ik denk echter dat binnen een a twee weken iedereen gewend is. Daarna is het een enorme vooruitgang, omdat je heel gericht kunt konkelen.

Mvg, Richard
User avatar
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust
Posts: 538
Joined: Thu 02 Oct, 2003 18:50
Location: Lausanne
Contact:

mmmm

Post by Felici »

Hoewel ik het initiatief en de betrokkenheid natuurlijk steun, weet ik niet in hoeverre Faust kan/wil omgaan met een 'gestructureerde' konkelpagina. Volgens mij wil iedereen gewoon op de oude vertrouwde manier konkelen, zodat je snel kan kijken of er wat nieuws is en dat achter elkaar lezen, dus niet allemaal verschillende onderwerpen te moeten langsgaan. Deze pagina is heel erg geschikt voor 'serieuze onderwerpen' zoals intifada, werving, activiteiten enz en moet zeker blijven, maar is het niet mogelijk om gewoon een konkelpagina te maken waar iedereen achter elkaar kan posten?

VSTB, vooral die oude kerels zijn erg traag in aanpassing en zullen deze pagina weren, zeker als hun nog steeds het alternatief van de oude pagina wordt geboden, inclusief nadelen.

Dit was mijn bescheiden mening.
Groetjes uit Bologna,

F
Post Reply